Być nauczycielem być uczniem w perspektywie jutra. Od sztuki uczenia się do uczenia się sztuki

ISBN: 978-83-7865-889-4
Rok wydania: 2019
Liczba stron: 162
Format: 155 x 240 mm

Być nauczycielem być uczniem w perspektywie jutra. Od sztuki uczenia się do uczenia się sztuki

27,30 

Publikacja jest zbiorem tekstów, których problematyka zogniskowana jest wokół zagadnień sztuki. Pojawiają się zatem sztuki wizualne i sztuka muzyczna z perspektywy zagadnień pedagogiki – sztuka uczenia się, ale także sztuka nauczania. Opisywana jest przestrzeń, w której dochodzi (lub nie) do relacji i interakcji pomiędzy nauczycielem – uczniem, dorosłym – dzieckiem, czyli ukazana jest sztuka bycia z jednej strony mistrzem, a z drugiej jego uczniem. Książka przywołuje także dobre praktyki pedagogiczne jako przykład sztuki dziecka i sztuki dla dziecka również w obszarze przestrzeni szkolnej i możliwości wyrażania przez nią siebie samego.

Additional information

Weight 270 g
Logo Wydawnictwa UG

ul. Armii Krajowej 119/121
81-824 Sopot

+48 58 523 14 83
wydawnictwo@ug.edu.pl