Dostęp do wersji elektronicznej książki.
Wobec nieustających zmian otoczenia zewnętrznego, a także konieczności dokonywania ciągłych zmian w organizacji i strukturze rynków finansowych, nieustannie powstają nowe paradygmaty i podejścia do zarządzania instytucjami finansowymi do których należą również zakłady ubezpieczeń. Konieczna jest zatem systematyczna wymiana poglądów oraz dyskusja naukowa, dotycząca wpływu tych procesów na ich wartość, organizację i zarządzanie. Wspólnym mianownikiem i obszarem badawczym, jaki występuje we wszystkich rozdziałach oddawanej Czytelnikowi monografii naukowej, są szeroko rozumiane zagadnienia z zakresu produktów ubezpieczeniowych. Niniejsza książka integruje dotychczasowe nurty i obszary badawcze, wchodzące w skład szeroko rozumianej teorii oraz praktyki tworzenia i zarządzania produktami ubezpieczeniowymi. W pięciu kolejnych rozdziałach monografii omówione zostały następujące zagadnienia ramowe: podstawy teoretyczne tworzenia i oferowania produktów ubezpieczeniowych oraz praktyka rynkowa w tym zakresie, klasyfikacja produktów ubezpieczeniowych, metody, narzędzia i etapy tworzenia produktów, innowacje produktowe, ubezpieczenia na życie, pozostałe ubezpieczenia osobowe oraz ubezpieczenia majątkowe, finansowe i aktuarialne zasady konstrukcji produktów ubezpieczeniowych, proces tworzenia i zarządzania produktami ubezpieczeniowymi.
Książka finansowana w ramach Programu ProUG.
Używamy plików cookie i podobnych technologii na naszej witrynie i przetwarzamy dane osobowe użytkownika (np. adres IP), na przykład w celu personalizacji treści i reklam, integracji mediów od dostawców zewnętrznych lub analizy ruchu na naszej witrynie. Przetwarzanie danych może również odbywać się w wyniku ustawienia plików cookie. Te dane są udostępniane stronom trzecim, które wymieniamy w ustawieniach prywatności.
Przetwarzanie danych może odbywać się za Państwa zgodą lub na podstawie uzasadnionego interesu, któremu mogą Państwo sprzeciwić się w ustawieniach prywatności. Mają Państwo prawo do niewyrażenia zgody oraz do jej zmiany lub odwołania w późniejszym terminie. Cofnięcie zgody staje się natychmiast skuteczne, ale nie ma wpływu na już przetwarzane dane. Aby uzyskać więcej informacji na temat wykorzystywania Państwa danych, prosimy odwiedzić naszą politykę prywatności.
Czas zapisania sesji: 15 dni