25,20 zł
Jesteśmy świadkami rewolucji informacyjnej, która przyczynia się do transformacji społeczeństwa i gospodarki. Gospodarka cyfrowa i tradycyjna przenikają się współcześnie tak ściśle, iż trudno je rozgraniczyć. Dla sukcesu organizacji kluczowe staje się zrozumienie charakterystyki i dynamiki uwarunkowań, w których przedsiębiorstwa i instytucje publiczne funkcjonują.
Skuteczni menedżerowie twierdzą, że przetrwanie organizacji zależy od umiejętności jej liderów do elastycznego reagowania na niespodzianki i wyzwania rynku. Wrażliwość menedżerów na odczytywanie tych wyzwań jest czynnikiem przesądzającym o poziomie i sposobie reagowania na nie w procesach przystosowawczych organizacji, którymi zarządzają.
W nadchodzącej przyszłości wygrywać będą nie te firmy, których liderzy podążają za przejściowymi modami i fantazjami, ale te, które potrafią zintegrować nową wiedzę i nowe możliwości z własnym zrozumieniem podstawowych prawd o sukcesie biznesu.
Niniejsza monografia to kolejna pozycja z cyklu publikacji będących efektem konferencji naukowych organizowanych przez Katedrę Organizacji i Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego (wcześniej Instytutu Organizacji i Zarządzania) pod wspólnym tytułem „Sukces organizacji”. Na prezentowaną publikację składa się zbiór artykułów, które odnosząc się do różnych problemów zarządzania organizacjami w warunkach gospodarki cyfrowej, stanowią wyniki badań teoretycznych i empirycznych. Monografia powstała w wyniku zaangażowania autorów pochodzących z wiodących krajowych ośrodków akademickich.
Używamy plików cookie i podobnych technologii na naszej witrynie i przetwarzamy dane osobowe użytkownika (np. adres IP), na przykład w celu personalizacji treści i reklam, integracji mediów od dostawców zewnętrznych lub analizy ruchu na naszej witrynie. Przetwarzanie danych może również odbywać się w wyniku ustawienia plików cookie. Te dane są udostępniane stronom trzecim, które wymieniamy w ustawieniach prywatności.
Przetwarzanie danych może odbywać się za Państwa zgodą lub na podstawie uzasadnionego interesu, któremu mogą Państwo sprzeciwić się w ustawieniach prywatności. Mają Państwo prawo do niewyrażenia zgody oraz do jej zmiany lub odwołania w późniejszym terminie. Cofnięcie zgody staje się natychmiast skuteczne, ale nie ma wpływu na już przetwarzane dane. Aby uzyskać więcej informacji na temat wykorzystywania Państwa danych, prosimy odwiedzić naszą politykę prywatności.
Czas zapisania sesji: 15 dni