Dostęp do książki w wersji elektronicznej.
Autorka monografii pisze o trudnych relacjach między ponowoczesną interpretacją a szkołą. Wskazuje na potrzebę zlikwidowania opozycji między teorią a praktykami czytania, na uwolnienie interpretacji z teoretycznych zobowiązań. Zwłaszcza takich, które nie pozwalają na „otwieranie lektury”, a w konsekwencji i jej żywe doświadczanie. Taki kierunek myślenia odzwierciedlają zaprezentowane w książce przykłady interpretacji (praktyk czytania). Jednocześnie są one wyrazem nadziei, że współczesna rozmaitość strategii pracy z tekstem jest dla szkoły wielkim dobrodziejstwem.
Używamy plików cookie i podobnych technologii na naszej witrynie i przetwarzamy dane osobowe użytkownika (np. adres IP), na przykład w celu personalizacji treści i reklam, integracji mediów od dostawców zewnętrznych lub analizy ruchu na naszej witrynie. Przetwarzanie danych może również odbywać się w wyniku ustawienia plików cookie. Te dane są udostępniane stronom trzecim, które wymieniamy w ustawieniach prywatności.
Przetwarzanie danych może odbywać się za Państwa zgodą lub na podstawie uzasadnionego interesu, któremu mogą Państwo sprzeciwić się w ustawieniach prywatności. Mają Państwo prawo do niewyrażenia zgody oraz do jej zmiany lub odwołania w późniejszym terminie. Cofnięcie zgody staje się natychmiast skuteczne, ale nie ma wpływu na już przetwarzane dane. Aby uzyskać więcej informacji na temat wykorzystywania Państwa danych, prosimy odwiedzić naszą politykę prywatności.
Czas zapisania sesji: 15 dni