43,20 zł
Działania marketingowe podmiotów funkcjonujących na rynku, sposób ich komunikowania się z otoczeniem czy metody promocji usług i produktów stale są przez te podmioty modyfikowane i przystosowywane do bieżących oczekiwań konsumentów. Zadaniem badaczy i teoretyków marketingu jest śledzenie takich zmian i analizowanie bieżących trendów. Autorka pracy zauważyła, że przedsiębiorstwa zachodnie, ale coraz częściej również polskie, poprzez prowadzone działania marketingowe starają się zaznaczać swoją tolerancję i solidarność z osobami LGBT+.
Fragment wstępu
Używamy plików cookie i podobnych technologii na naszej witrynie i przetwarzamy dane osobowe użytkownika (np. adres IP), na przykład w celu personalizacji treści i reklam, integracji mediów od dostawców zewnętrznych lub analizy ruchu na naszej witrynie. Przetwarzanie danych może również odbywać się w wyniku ustawienia plików cookie. Te dane są udostępniane stronom trzecim, które wymieniamy w ustawieniach prywatności.
Przetwarzanie danych może odbywać się za Państwa zgodą lub na podstawie uzasadnionego interesu, któremu mogą Państwo sprzeciwić się w ustawieniach prywatności. Mają Państwo prawo do niewyrażenia zgody oraz do jej zmiany lub odwołania w późniejszym terminie. Cofnięcie zgody staje się natychmiast skuteczne, ale nie ma wpływu na już przetwarzane dane. Aby uzyskać więcej informacji na temat wykorzystywania Państwa danych, prosimy odwiedzić naszą politykę prywatności.
Czas zapisania sesji: 15 dni