ISSN: 2083-0947
Rok wydania: 2020
Liczba stron: 174
Format: B5
Ars Educandi 17/2020
Dostęp do elektronicznej wersji książki.
W numerze:
Krzysztof Jakubiak, Piotr Prósinowski – Wprowadzenie
ARTYKUŁY I ROZPRAWY
Bartosz Atroszko, Paweł Andrzej Atroszko – Presja edukacyjna a rozwój uzależnienia od uczenia się, uzależnienia od pracy
oraz innych zaburzeń psychicznych
Luiza Sendal-Jagusiak – Pokolenie „always on” – psychologiczne i społeczne funkcjonowanie młodzieży korzystającej z nowych mediów
Ana Fuentes-Martínez – From a technology acceptance model to a practice acceptance model
Małgorzata Pilecka – Fałszywe nuty w piosenkach dziecięcych. O oczywistych i mniej oczywistych funkcjach piosenek dla dzieci we wczesnej edukacji
Anna Wojszel – Pedagogika cyrku jako metoda pracy z uczniem niedostosowanym społecznie
Chiara Malpezzi – What food do we feed girls as artists upon? Food, artistic and gender equality in children’s literature
Magdalena Kaliszewska-Henczel – Spotkanie baśni i obrazu jako projektowanie kompetencji kulturowych przyszłych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
Martyna Pilas – Tripartite school conflicts and non-consensual democracy. Anattempt of autoethnographicanalysis
Dominik Bień, Agnieszka Bień – Analiza pól problemowych związanych z rolą nauczyciela w wybranych rocznikach „Przeglądu Pedagogicznego”
RECENZJE I SPRAWOZDANIA
Michalina Ignaciuk – Recenzja monografii Przecież jesteśmy!
Homofobiczna przemoc w polskich szkołach – narracje gejów i lesbijek Marzanny Pogorzelskiej i Pawła Rudnickiego
Piotr Krzywdziñski – Odmienność, awangarda i gry wideo: recenzja książek Video Games Have Always Been Queer oraz The Queer Games Avant-Garde: How LGBTQ Game Makers Are Reimagining the Medium of Video Games autorstwa Bonnie Ruberg