W internetowym dwutygodniku kulturalnym ArtPapier pojawiła się recenzja książki Karoliny Wojtal Marketing LGBT+. Charakterystyka, potencjał wykorzystania, przykłady (1 listopada 21 (477) / 2023). Jak pisze Anouk Herman w swojej recenzji: „Sięgając po książkę Karoliny Wojtal, warto mieć w pamięci, jaką »nauką« jest marketing i jakiego rodzaju obiektywizm może nam zaproponować jako dziedzina wiedzy i praktyki społecznej. Studium zaproponowane przez autorkę wydaje się wyczerpujące i dogłębne, niesie też ze sobą dodatkową wartość, bo pokazuje, jak wszechobecny i potężny staje się w neoliberalnych społeczeństwach tęczowy kapitalizm”.
Pozostałe wpisy
17 stycznia (poniedziałek) o godz. 13.00 w Bibliotece Głównej Uniwersytetu Gdańskiego (sala 028) Jerzy Brukwicki [...]
WIĘCEJ
04.09.2023
„Badania ikonotekstu w Polsce” — recenzja w czasopiśmie „Dzieciństwo. Literatura i Kultura”
W czasopiśmie „Dzieciństwo. Literatura i Kultura” (nr 5/1, 2023, s. 210–227) ukazał się artykuł recenzyjny […]
Dzielimy się piękną nowiną! Publikacja Czas Jerzego Limona. Księga pamiątkowa ku czci twórcy Gdańskiego Teatru […]
Publikacja Czas Jerzego Limona. Księga pamiątkowa ku czci twórcy Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego pod redakcją Agnieszki […]